Pred časom mi s nadšením volal môj kolega Mišo Gelinger s nápadom organizovať a sponzorovať tenisový turnaj. Veľmi dobre vedel, prečo túto svoju prvotnú myšlienku rieši práve so mnou, veď ja ako správny marketér som sa dokázal nadchnúť predstavou ako náš najvyšší (teraz mám na mysli nášho výkonného riaditeľa) odovzdáva spokojnému víťazovi trofej s názvom Insuria Cup, davy tlieskajú a spúšte fotoaparátov cvakajú víťaza a zástupy našich klientov a obchodných partnerov si vychutnávajú chuť a vôňu čerstvého popcornu.

Je prirodzené, že keď si človek po dlhšom šetrení, alebo upísaní sa diablovi (banka, leasingová spoločnosť) kúpi nové, alebo jazdené vozidlo, jedna z otázok ktoré rieši je aj to, či si ho nechá havarijne poistiť. Havarijné poistenie je poistenie, ktoré kryje škody, ktoré vzniknú priamo na poistenom vozidle v následku havárie, krádeže, vandalizmu, živlu a pod... Kedy sa však vozidlo oplatí vôbec poistiť, najmä ak ide o staršie auto a na ktoré parametre poistenia si dať pozor? Odpoveď sa Vám pokúsim naznačiť v mojom článku.

"Najlepšie povinné zmluvné poistenie je také, ktoré je najlacnejšie." Každé ráno ma v našej firme víta plagát, ktorého text a vizuál som síce navrhol ja, no čím ďalej tým menej sa s ním stotožňujem. Plagát promuje náš portál pre on-line poistenie, ktorého účelom je okrem iného porovnať ceny povinného poistenia a ukázať klientovi, koľko môže ušetriť. Staviame na tom kampane aj marketing. Je to pekný slogan, ale nie je to 100% pravda.

Som poisťovák. Mohol by som o sebe radšej hovoriť, že som majiteľ maklérskej spoločnosti, či prevádzkovateľ internetového portálu. Môj biznis je však poistenie a preto nemám komplex z tohto pre mnohých pejoratívneho oslovenia, ktoré nám začiatkom 90tych rokov sprofanovali rýchlokvasení odborníci prevažne na životné poistenie.

Uzatvorte si poistenie on-line