"Najlepšie povinné zmluvné poistenie je také, ktoré je najlacnejšie." Každé ráno ma v našej firme víta plagát, ktorého text a vizuál som síce navrhol ja, no čím ďalej tým menej sa s ním stotožňujem. Plagát promuje náš portál pre on-line poistenie, ktorého účelom je okrem iného porovnať ceny povinného poistenia a ukázať klientovi, koľko môže ušetriť. Staviame na tom kampane aj marketing. Je to pekný slogan, ale nie je to 100% pravda.

Som poisťovák. Mohol by som o sebe radšej hovoriť, že som majiteľ maklérskej spoločnosti, či prevádzkovateľ internetového portálu. Môj biznis je však poistenie a preto nemám komplex z tohto pre mnohých pejoratívneho oslovenia, ktoré nám začiatkom 90tych rokov sprofanovali rýchlokvasení odborníci prevažne na životné poistenie.

Uzatvorte si poistenie on-line