Každý rok spoločne s blížiacim sa útlmom roka silnejú kampane poisťovní pôsobiacich na trhu povinného zmluvného poistenia snažiacich sa ukrojiť si svoj podiel z čoraz menšieho počtu motorových vozidiel majúcich povinné zmluvné poistenie uzatvorené na kalendárny rok. Práve títo motoristi totiž majú šancu zmeniť poisťovňu do 18. novembra 2011.

Pomaly sa už stáva zvykom, že každý rok pred začatím koncoročných kampaní zameraných na podporu PZP príde na trh nová poisťovňa, ktorá vo väčšej, alebo v menšej miere rozvíri stojace vody poisťovacieho biznisu a prebudí ostatné poisťovne z jesennej letargie, poistným matematikom zdvihne krvný tlak, klientov poteší vďaka pár eurám k dobru, a novinárom urobí dobre to, že budú môcť zapĺňať periodiká bezduchými a kvázi odbornými článkami o tom aké ťažké tisíce (sorry, už máme eurá:-) ľudia ušetria.

Pred časom mi s nadšením volal môj kolega Mišo Gelinger s nápadom organizovať a sponzorovať tenisový turnaj. Veľmi dobre vedel, prečo túto svoju prvotnú myšlienku rieši práve so mnou, veď ja ako správny marketér som sa dokázal nadchnúť predstavou ako náš najvyšší (teraz mám na mysli nášho výkonného riaditeľa) odovzdáva spokojnému víťazovi trofej s názvom Insuria Cup, davy tlieskajú a spúšte fotoaparátov cvakajú víťaza a zástupy našich klientov a obchodných partnerov si vychutnávajú chuť a vôňu čerstvého popcornu.

Je prirodzené, že keď si človek po dlhšom šetrení, alebo upísaní sa diablovi (banka, leasingová spoločnosť) kúpi nové, alebo jazdené vozidlo, jedna z otázok ktoré rieši je aj to, či si ho nechá havarijne poistiť. Havarijné poistenie je poistenie, ktoré kryje škody, ktoré vzniknú priamo na poistenom vozidle v následku havárie, krádeže, vandalizmu, živlu a pod... Kedy sa však vozidlo oplatí vôbec poistiť, najmä ak ide o staršie auto a na ktoré parametre poistenia si dať pozor? Odpoveď sa Vám pokúsim naznačiť v mojom článku.

Uzatvorte si poistenie on-line