Každý rok spoločne s blížiacim sa útlmom roka silnejú kampane poisťovní pôsobiacich na trhu povinného zmluvného poistenia snažiacich sa ukrojiť si svoj podiel z čoraz menšieho počtu motorových vozidiel majúcich povinné zmluvné poistenie uzatvorené na kalendárny rok. Práve títo motoristi totiž majú šancu zmeniť poisťovňu do 18. novembra 2011.

Pomaly sa už stáva zvykom, že každý rok pred začatím koncoročných kampaní zameraných na podporu PZP príde na trh nová poisťovňa, ktorá vo väčšej, alebo v menšej miere rozvíri stojace vody poisťovacieho biznisu a prebudí ostatné poisťovne z jesennej letargie, poistným matematikom zdvihne krvný tlak, klientov poteší vďaka pár eurám k dobru, a novinárom urobí dobre to, že budú môcť zapĺňať periodiká bezduchými a kvázi odbornými článkami o tom aké ťažké tisíce (sorry, už máme eurá:-) ľudia ušetria.

"Najlepšie povinné zmluvné poistenie je také, ktoré je najlacnejšie." Každé ráno ma v našej firme víta plagát, ktorého text a vizuál som síce navrhol ja, no čím ďalej tým menej sa s ním stotožňujem. Plagát promuje náš portál pre on-line poistenie, ktorého účelom je okrem iného porovnať ceny povinného poistenia a ukázať klientovi, koľko môže ušetriť. Staviame na tom kampane aj marketing. Je to pekný slogan, ale nie je to 100% pravda.

Uzatvorte si poistenie on-line